Technická a zákaznická podpora

Společnost Web Revolution s.r.o. nabízí svým klientům zákaznickou podporu na několika úrovních. Podporu při řešení problémů spojených s užíváním našich produktů poskytujeme následujícími způsoby:

  • telefonická konzultace
  • emailová konzultace
  • vzdálená správa
  • výjezd specializovaného odborníka

Při uzavření Smlouvy o servisní podpoře získává klient nadstandardní zákaznickou podporu a především jistotu funkčnosti systému, nejrychlejší odezvy a garanci zásahu za zvýhodněné sazby.

 


Manuály k našim aplikacím jsou ke stažení zde :

 

 

Technická podpora

Patříte mezi klienty nebo partnery společnosti Web Revolution a máte technické potíže?

Váš požadavek nebo dotaz můžete zaslat prostřednictvím následujcího formuláře. Obratem obdržíte oznámení o zaevidování dotazu v systému zákaznické podpory a následně se začnou pracovníci naší zákaznické podpory Vaším problémem zabývat a v co nejkratším čase se s Vámi spojí s odpovědí.

 
 
*
*
*
*
*